چرم گون

۸۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:31

فهرست مطالب

تابلوها

انواع تابلوها از لحاظ محل و نقش در سیستم کنترل

انواع تابلوها از لحاظ کاربرد

چند مشخصه فنی مهم تابلوها

1) تابلو اصلی و نیم&zwnj اصلی توزیع نوع ایستاده قابل دسترس از جلو یا پشت:

2) تابلو اصلی و نیم&zwnj اصلی نوع ایستاده چند خانه&zwnj ای:

3) تابلوهای ایستاده چند جعبه&zwnj ای:

4) تابلوهای توزیع فرعی نوع دیواری:

5) تابلوهای توزیع فرعی نیرو و روشنایی برای نصب در محوطه باز:

لوازم، وسایل و تجهیزات داخل تابلو

اجزاء داخلی تابلوهای اصلی (NHV)

تابلوهای فشار قوی

الف ـ تابلوهای قابل دسترسی و فرمان از جلو

ب ـ تابلوهای کشویی

اجزاء اصلی تابلو فشار قوی

وسایل حفاظت و کنترل در تابلوهای فشار ضعیف و فشار قوی

تصحیح ضریب قدرت

انواع تعدیل قدرت

اجزاء سیستم اصلاح ضریب قدرت

تابلوها

در هر پست توزیع، حداقل یک ترانسفورماتور و دو تابلوی فشار قوی و فشار ضعیف وجود دارد. تابلوی فشار قوی از یک کلید قطع کننده بار و سه عدد فیوز HH تشکیل شده است و تابلوی فشار ضعیف (380V) که در توزیع اولیه NHV و در توزیع ثانویه UV نامیده می&zwnj شود. بحث ما دراین قسمت روی تابلوهای فشار ضعیف NHV و UV خواهد بود.

انواع تابلوها از لحاظ محل و نقش در سیستم کنترل

تابلوهای فشار ضعیف به چهار دسته اصلی، نیم اصلی (که از تابلوی اصلی تغذیه می&zwnj شود)، فرعی تأسیسات (که از تابلوی نیم&zwnj اصلی تغذیه می&zwnj شود) و فرعی روشنایی و پریز (که از تابلوی نیم اصلی تغذیه می&zwnj شود)، تقسیم می&zwnj شود که به تابلوی اصلی NHV و به بقیه تابلوها UV می&zwnj گوییم.

انواع تابلوها از لحاظ کاربرد

1) تابلوهای تمام&zwnj بسته: این تابلوها در کارخانه ساخته می&zwnj شوند و در فضاهای سرپوشیده به کار می&zwnj روند. انواع این تابلوها در زیرآمده است:

الف) تابلوی تمام بسته ایستاده: این تابلوها در تابلوهای اصلی، نیم اصلی و فرعی تأسیسات به کار می&zwnj روند. و به انواع زیر تقسیم می&zwnj شوند.

الف ـ1) تابلوهای قابل دسترسی از جلو

الف ـ2) تابلوهای قابل دسترسی از پشت و قابل فرمان و اندازه&zwnj گیری از جلو

الف ـ3) تابلوهای چند خانه&zwnj ای: هر سلول قابل خانه&zwnj بندی متغیر است.

الف ـ4) تابلوهای چند جعبه&zwnj ای: که با اتصال جعبه&zwnj ها به هم تابلو تشکیل می&zwnj شود و بر روی پایه فلزی یا دیوار قابل نصب است و برای توزیع نیروی اصلی برق، فضای باز، مناطق صنعتی و کارخانجات و در مناطق غباری و مرطوب به کار می&zwnj رود.

ب) تابلوی تمام بسته دیواری: که به دو نوع توکار و روکار تقسیم می&zwnj شوند، این تابلوها فقط از جلو قابل دسترس هستند و در تابلوهای فرعی روشنایی و نیرو به کار می&zwnj روند.

2) تابلو توزیع نیرو و روشنایی برای نصب در محوطه باز دارای سقف شیبدار و با پایه بتونی هستند، کاربرد آنها در تغذیه منازل، فرمان و کنترل روشنایی محوطه، آب نماها و ... است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

کارخانجات تولید کنسانتره آبمیوه از محصولات باغات کشور و استان آذربایجان غربی ضمن حفظ نگهداری باغات موجب شده تا زمینه ای برای اشتغال و ارزآوری جدید فراهم آورد به طوریکه از محل صادرات کنسانتره و آبمیوه به طور متوسط سالیانه بالغ بر 40 میلیون دلار ارز عاید کشور شود. شرکت شهدآب در راستای سیاستهای کلی دولت مبنی بر انجام سرمایه گذاری های مورد نیاز و به منظور کمک به حل مشکل باغداران در سال 29/2/63 توسط بانک صادرات آذربایجان غربی به صورت سهامی خاص تشکیل شد. و با مشارکت بانکهای کشاورزی و صادرات ایران با ایجاد کارخانه تولید کنسانتره آبمیوه با ظرفیت اسمی سالانه 5000 تن کنسانتره انواع آبمیوه در سال 1371 به بهره برداری رسید و این شرکت با پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار به سهامی عام تبدیل شد و سهام آن بر بازار بورس عرضه شد به طوری که در حال حاضر سهام شرکت شهدآب قابل معامله در بورس اوراق بهادار می باشد و به کشورهای افریقایی، اروپایی، آسیایی و در آمریکای شمالی صادر می نماید.

مقدمه
تاریخچه فعالیت و نوع شرکت
فعالیت اصلی شرکت
موضوع فعالیت شرکت
مرکز اصلی شرکت
نوع محصول یا خدمات
توضیحات کلی راجع به خطوط تولید و گلوگاههای تولید (تولید انواع کنسانتره سیب)
تولید کنسانتره آب انگور
مواد اولیه مصرفی
فلوچارت تولید انواع آب میوه
کروکی
آدرس شرکت و سایت
سرمایه شرکت
سهامداران شرکت
فرمهای قرارداد کار
وامهای تامین منابع مالی
تشریح فعالیت های مالی اداری و تشکیلات
الف) میانگین آمار پرسنل یا نیروی انسانی دائم و قراردادی به تفکیک واحدهای تولیدی و خدماتی و اداری:
ب) میزان تحصیلات پرسنل دائم و قراردادی به شرح زیر می باشد: (جنسیت)
ظرفیت شرکت
نمودار تولید انواع آبمیوه 200 سی سی
روشهای بازاریابی
ساعات کار پرسنل شرکت
تسهیلات رفاهی کارکنان
نحوه جذب و آمار استخدام، انفصال، بازنشستگی کارکنان دائم شرکت به تفکیک ماه ها:
حقوق و مزایا
عمده ترین فعالیت های واحد فنی
عمده ترین فعالیت های واحد تولیدی
عمده ترین فعالیت های واحد مالی اداری و بازرگانی
استهلاک دارائی های ثابت
تسعیر ارز
نحوه شناسایی درآمد حاصل از فروش محصولات صادراتی
ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان:
نتیجه گیری و پیشنهاد
انتقاد و پیشنهاد

شامل 50 صفحه فایل word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

استفاده از کامپیوتر در ایران از چند سال قبل رایج شده است . امروزه در موارد متعددی از کامپیوتراستفاده بعمل می آید. چرخه استفاده از کامپیوتر از مرحله تهیه سخت افزارهای لازم شروع و در ادامه با نصب تجهیزات سخت افزاری زمینه استفاده از مقولات دیگر نظیر : نرم افزار، شبکه ،اینترنت و ... فراهم می&zwnj گردد. در زمینه بکارگیری و استفاده از پتانسیل های فوق سوالات متعدد کاربردی برای هر یک از کاربران با سطوح متفاوت اطلاعاتی مطرح بوده و خواهد بود. تنها با یافتن پاسخ مناسب علمی به هر یک از موارد مطرح شده است که می توان امیدوار به ایجاد یک زیر ساخت مناسب فرهنگی بمنظور استفاده از کامپیوتر در جایگاه واقعی خود بود. در صورت نیل به هدف فوق شتاب حرکات هدفمند بمنظور نهادینه شدن فرهنگ عمومی استفاده و بکارگیری سیستم های سخت افزاری نرم افزاری و شبکه سیر منطقی و معقول خود را طی خواهد کرد.

در این بخش به سوالات متداول در زمینه کامپیوتر پرداخته و با ارائه پاسخ های مناسب علمی گامی هر چند اندک در زمینه ایجاد و بهینه سازی فرهنگ استفاده از کامپیوتر در کشور بردارد. بدین منظور بخش های متعدد ایجاد و با ساختاری که در قسمت سمت راست این صفحه مشاهده می نمائید سازماندهی شده اند. سوالات موجود در هر بخش به مرور زمان افزایش خواهند یافت . روش پاسخ به سوالات مورد نظر بصورت کاملا علمی و مختصر خواهد بود. کاربران با مراجعه به هر یک از بخش های فوق و انتخاب سوال مورد نظر قطعا پاسخی مناسب را دریافت خواهند کرد. هدف از راه انداری این بخش، ایجاد یک دایره المعارف علمی در رابطه با کامپیوتر با بهره گیری از پتانسیل های وب است . این بخش کاملا پویا بوده و سعی خواهد شد که همواره حرفی تازه برای کاربران داشته باشد.

شامل 29 صفحه فایل word قابل ویرایش



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طرح

طرح لایه باز پرده سرا

کاملا لایه باز

سایز: 120*300



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

رشد سریع جمعیت در دهه های 1350 و 60 موجب تغییر در ساختار جمعیتی کشور گشته است به گونه ای که جمعیت ایران تبدیل به جوان ترین جمعیت در میان ملل جهان شده است. در عین حال این موضوع موجب بروز برخی مشکلات در ساختار اجتماعی مانند رشد بی&zwnj رویه متقاضیان کار از سویی و جذب سهم عمده&zwnj ای از بودجه کشور به امور جاری نظیر تامین بهداشت و آموزش همگانی از دیگر سو شده است که این انر نیز به نوبه خود سبب افت در روند رو به رشد زیر ساخت های عمرانی و صنعتی و به تبع آن افزایش نرخ بیکاری شده است.

از دیگر سو خیل جمعیت جویای کار به منظور مقابله با معضل بیکاری ، روی به مدرک گرایی آورده و تنها راه اشتغال مناسب را در ادامه تحصیل و راهیابی به مراکز آموزش عالی یافته اند. در این رهگذر ، آزمون ورودی دانشگاههای کشور اهمیتی فزاینده یافته است ، به نحوی که حساسیت زیاده از حد دانش&zwnj آموزان و خانواده ها به این مساله موجب شده است عده زیادی افراد فاقد تخصص های مرتبط ، گام به وادی آموزش دروس برای داوطلبان آزمون سراسری نهند و در این میان به کسب منافع خود بپردازند.

با این اوصاف ، آموزشگاههای آزاد علمی می&zwnj توانند ضمن استفاده از نیروهای تحصیلکرده و دارای صلاحیت، علاوه بر پاسخگویی به نیازهای آموزشی داوطلبان ، سهمی در اشتغال فارغ&zwnj التحصیلان دانشگاهی داشته و بازده مناسبی نیز از این فعالیت اقتصادی &ndash فرهنگی ببرند. ضمن اینکه با افزایش نسبت دختران در میان داوطلبان ورود به دانشگاهها به بیش ازنیمی از کل داوطلبان، احداث آموزشگاههای آزاد علمی دخترانه در قالب تعاونی های بانوان دارای توجیه مناسب اقتصادی خواهد بود.

شامل 13 صفحه فایل word قابل ویرایش



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:6

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

اسراف در اموال و مواد مفید زندگی اسراف عامل اخلال گر همه شئون اقتصادی و اجتماعی در آن هنگام که اسراف گری در جامعه رواج پیدا می کند،خود کالمگان سود پرست به بهانه آزادی برای ایجاد کالا های تجملی که تنها برای اشباع هوسرانی ما به درد می خورد ،با ایجاد تقاضا های مصنوعی دست به انواع گوناگون از تبلیغات و عرضه آن نوع کالا ها می زنند و به دنبال آن بخش های گوناگون به وجود می آورند .چون به قول ارسطو: سوداگران هیچ حدو مرزی برای سود پرستی خود نمی شناسند ،دست به افزودن بخشهای تولید آن کالا ها می برند ،در نتیجه هم موادی را که باالقوه می توانند در خدمت ابعاد اصیل ضروری انسانها شکل به گیرند،تباه می سازند و هم خسارتها و اختلالات منحرف کننده را به حیات مردم وارد می سازند. هم تلا طمها و دگر گونیها موثر در وضع کار و بها و سود و مزد در تولید کالاهایی که مربوط به نیازمندیهای حیاتی انسانها است،به وجود می آورند. هیچ می دانید رواج اسراف گری در جامعه چه نتیجه ای را به بار می آورد؟ نتیجه اسراف گری به طور قطع و بدون استثناء اینست که گروهی از انسانها حیات خود را مستهلک می سازند و انرژیهای مغزی و عضلانی خود را در مقابل مزدی که زندگی ضروری آنها را تأمین نماید ،صرف می کنند،تا گروه اسراف گر محصول حیات آنها را در ازای هوا و هوس حیوانی شان مصرف نمایند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه27

فهرست مطالب

مقدمه

حسابرسی عملکرد

مفاهیم اساسی

استانداردها

اصول حسابرسی عملکرد

ارتباط با مفهوم کنترل های مدیریت

ابرسی عملکرد و عملیات

سیستم اقتصادی یک کشور به میزان قابل توجهی به تصمیم گیریهای مدیریت در واحدهای اقتصادی بستگی دارد. بدیهی است این تصمیم گیریها نقش تعیین کننده ای در میزان درآمد های اقتصادی و ثمر بخش بودن فعالیتهای تعیین شده و استفاده بهینه از امکانات تولیدی و خدماتی مؤسسات انتفاعی و غیرانتفاعی کشور دارند. لذا اصولاً صاحبان سهام و یا نمایندگان آنها همواره می خواهند بدانند که آیا مدیران اجرایی در تصمیم گیریهای خود صحیح عمل کرده اند یا خیر؟ و آیا توانسته اند از امکانات موجود حداکثر استفاده را کنند یا خیر



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه42

فهرست مطالب

چکیده :

تولید ناب و ERP :

تولید دستی :

تولید انبوه :

کارخانه مونتاژ نهایی :

3-پاسخ به نیازهای مشتریان ؛

4-کاپزن ؛

5-سیستم افقی ارتباطات ؛

6-افزایش ادغام وظایف .

موضوع تولید و طبقات آن از شروع تا پایان همواره مورد توجه اقتصاددانان وپژوهشگران اقتصادی بوده . در این پروژه سعی کرده ایم تاریخچه ای از تولید و توضیحاتی نسبتاً کافی در مورد تولید دستی و تولید انبوه و بحث مختصری در مورد تولید ناب که آخرین مرحله تولید می باشد داشته باشیم و در قسمت دومسیستم جدید انبارداری ERP را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم کهدر آن تاثیر سیستم جدید ERP رابر کنترل موجودیها و کاهش قیمت تمام شده را مشخص می کند .


تولید ناب :

مقدمه :

دو انقلاب در ابتدا و انتهای قرن بیستم رخ داد . انقلاب آغازین همانا ظهور تولید انبوه و پایان عصر تولید دستی است و انقلاب پایانی ظهور تولید ناب و خاتمه یافتن عصر تولید انبوه است . اکنون جهان در آستانه عصری جدید به سر می برد ، عصری که در آن دگرگونی شیوه های تولید محصولات و ساخته های بشر چهره زندگی اورا یکسره دگرگون خواهد کرد .

پس از جنگ جهانی اول هنری فورد و آلفرد اسلون (میر جنرال موتورز) تولیدات صنعتی جهان را از قرون تولید دستی که شرکتهای اروپایی رواج داده بودند ، به در آوردند و به عصر تولید انبوه کشاندند . و با ترویج این شیوه تولید در تمام صنایع این کشور (آمریکا



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:13

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

دایناسورها

مندان دایناسورها را حیواناتی تنبل، خنگ و خون&zwnj سرد در نظر می&zwnj گرفتند. با این وجود تحقیقات گسترده&zwnj ای در سال ۱۹۷۰ انجام شد این نظریه را پشتیبانی می&zwnj کند که آنها حیواناتی با دگرگونی&zwnj های بدنی زیاد بودند و اغلب خود را با واکنش&zwnj های متقابل اجتماعی تطابق می&zwnj دادند. مدرکی از پرندگانی مربوط به دسته ددپا شدیداً این تغییر نظریه را تحت تأثیر قرار می&zwnj دهد.

از زمانی که اولین فسیل&zwnj های دایناسور در قرن نوزدهم شناخته شدند اسکلت آن&zwnj ها زیبنده موزه&zwnj ها در سراسر دنیا شده&zwnj اند و دایناسورها یک بخش از فرهنگ جهانی شده&zwnj اند و میان بچه&zwnj ها و بزرگسال&zwnj ها باقی خواهند ماند. آنها در پرفروش ترین کتاب&zwnj ها و فیلم&zwnj ها (مثلاً پارک ژوراسیک)، چهره بوده&zwnj اند و اکتشافات جدید از رسانه&zwnj ها پوشش داده می&zwnj شوند.

بعضی اوقات به طور غیررسمی هرگونه خزندهٔ ما قبل تاریخ نظیر دیمترودون، پتروسور بالدار و ایکتیوسور آبزی، پلسیوسارو و موساسور را به دایناسور باز خوانند در حالی که در معنای دقیق کلمه هیچیک از موجودات نامبرده دایناسور نیستند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طراحی

دانلود طراحی آموزشی ریاضی ششم ابتدایی تقریب زدن کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات15

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
 زمان بندی درس
 برنامه ریزی برای تدریس
 ویِِژگی های فراگیران
 دوره ی عملیات صوری تحولات روانشناختی آن مطابق با نظریه پیاژه
 رشداخلاقی ازنظرپیاژه
 رشد اخلاقی در این دوره از نظر کلبرگ
 نظریه روانی ـ اجتماعی اریکسون
 چگونگی تعلیم و تربیت از دیدگاه گزل
 دیدگاه « ژان ژاک روسو» در مورد مراحل رشد کودک و روش تربیتی وی
 وضعیت اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان
 روش تدریس وضرورت آن
 روش های ارزشیابی
 اهداف شناختی
 اهداف نگرشی
 اهداف مهارتی
 رسانه ها
 گروه بندی وچینش دانش آموزان

اجرای طرح درس
......

......

......

......

......

......

......

......

......
 سنجش عملکرد(ارزشیابی پایانی)
 بهبود یادگیری وانتقال (تعیین تکالیف)
 تمرینی(برحسب توانمدی )
 آماده سازی(همه ی دانش آموزان )
 خلاقیتی (همه ی دانش آموزان )
 منابع



دریافت‌فایل