چرم گون

  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:13

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

دایناسورها

مندان دایناسورها را حیواناتی تنبل، خنگ و خون&zwnj سرد در نظر می&zwnj گرفتند. با این وجود تحقیقات گسترده&zwnj ای در سال ۱۹۷۰ انجام شد این نظریه را پشتیبانی می&zwnj کند که آنها حیواناتی با دگرگونی&zwnj های بدنی زیاد بودند و اغلب خود را با واکنش&zwnj های متقابل اجتماعی تطابق می&zwnj دادند. مدرکی از پرندگانی مربوط به دسته ددپا شدیداً این تغییر نظریه را تحت تأثیر قرار می&zwnj دهد.

از زمانی که اولین فسیل&zwnj های دایناسور در قرن نوزدهم شناخته شدند اسکلت آن&zwnj ها زیبنده موزه&zwnj ها در سراسر دنیا شده&zwnj اند و دایناسورها یک بخش از فرهنگ جهانی شده&zwnj اند و میان بچه&zwnj ها و بزرگسال&zwnj ها باقی خواهند ماند. آنها در پرفروش ترین کتاب&zwnj ها و فیلم&zwnj ها (مثلاً پارک ژوراسیک)، چهره بوده&zwnj اند و اکتشافات جدید از رسانه&zwnj ها پوشش داده می&zwnj شوند.

بعضی اوقات به طور غیررسمی هرگونه خزندهٔ ما قبل تاریخ نظیر دیمترودون، پتروسور بالدار و ایکتیوسور آبزی، پلسیوسارو و موساسور را به دایناسور باز خوانند در حالی که در معنای دقیق کلمه هیچیک از موجودات نامبرده دایناسور نیستند.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-105693-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7/
  • ۹۵/۰۶/۲۷
  • ebi ebrahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی