چرم گون

۵۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رابطه مدیریت کیفیت فراگیر و خلاقیت با توانمند سازی دبیران زن مقطع متوسطه شهرداراب

چکیده

هدف ازتحقیق حاضر،بررسی رابطه مدیریت کیفیت فراگیروخلاقیت باتوانمندسازی دبیران زن مقطع متوسطه شهرداراب بوده است.روش تحقیق همبستگی بوده وجامعه آماری پژوهش 320نفرازدبیران زن مقطع متوسطه شهرداراب بوده است که 175نفربه روش نمونه گیری خوشه ای یک مرحله ای انتخاب گردید.جهت جمع آوری اطلاعات ازسه پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیرمقیمی وهمکاران(1388)،خلاقیت رندسیپ(1979)وتوانمندسازی اسپریتزر(1995)استفاده گردید.درتجزیه وتحلیل داده هاازروش آماری ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون چندگانه وتحلیل واریانس استفاده شده است.نتایج تحلیل آماری به دست آمده نشان دادکه بین ابعادمدیریت کیفیت فراگیروتوانمندسازی رابطه معناداری وجود دارد.همچنین بین خلاقیت باتوانمندسازی رابطه معنادار وجود دارد.که ازبین ابعادمدیریت کیفیت فراگیرباتوانمندسازی بعدهای قدرتمندسازی،تجزیه وتحلیل،شناسایی،آموزش کارکنان قدرت پیش بینی قوی تری برای توانمندسازی دارند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
گزارش

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:21

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

وسائل مورد نیاز:

کولیس،ریزسنج،20برگ کاغذ و یک استوانه توخالی که انتهای آن بسته است.

از حدود 700سال پیش بشر به اندازه گیری اجسام از جمله طول اعضاء بدن طول درختان وغیره می پرداخت ، در طول این دوران بشر بفکر تعین مقدار واحدی برای اندازه گرفتن اجسام به صورت واحد شد تا از بروز خطا

جلوگیری کند تا در سال 1960 میلادی دستگاهای استاندارد جهانی مثل SI فراگیرشد.

در سال 1631 میلادی یک مهندس و ریاضیدان فرانسوی به نام (pierre vernier)وسیله ای برای اندازه گیری ساخت که بر اساس اختلاف بین دو تقسیم بندی کار می کرد.

کولیس:

از کولیس برای اندازه گیری قطر داخلی،قطر خارجی وارتفاع اجسام استفاده می شود.

کولیس دارای انواع مختلفی مانند کولیس ورنیه دار،کولیس چاقوئی،کولیس فک پهن &hellip میباشد که مادراین آزمایش کولیس ورنیه داررا بررسی می کنیم.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

به نام یکتا خالق بی همتا

دانلود مقاله و سمینار کامل مهندسی با موضوع تهیه نانومواد با روش سل &ndash ژل به فرمت word در 16 صفحه

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 16 صفحه

کاربرد فایل : ارائه سمینار کارشناسی ارشد، تهیه پروپوزال، پروژه پایانی دوره کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد ،تهیه گزارش کارآموزی ،پایان نامه کارشناسی ارشد،تهیه گزارش کار آزمایشگاه، پروژه، طرح پژوهشی دانشگاهی ، تحقیق ، مقاله نویسی ، تحقیقات کلاسی دانشجویی ،کافی نت ها

رشته های مورد نیاز :مهندسی شیمی، صنایع شیمیایی، مهندسی مواد،مهندسی متالورژی،مهندسی معدن،مهندسی نفت،مهندسی مکانیک ،مهندسی بازرسی جوش ،مهندسی ساخت و تولید ، مهندسی برق ، مهندسی الکترونیک ،مهندسی برق قدرت ، کنترل ، مهندسی پزشکی ، ، مهندسی عمران و سایر رشته های فنی و مهندسی که به مباحث نانو مواد نیاز دارند

خلاصه و سر فصل مطالب ارائه شده در این فایل ورد با موضوع تهیه نانو مواد با سل ژل :

چکیده:

تهیه نانومواد با روش سل &ndash ژل 1 :

فرآیند سُل- ژل (&rlm Sol-gel&rlm ) یک روش شیمیایی تر (Wet Chemical Method) برای سنتز انواع نانوساختار ها به ویژه نانوذرات &rlm اکسید فلزی می باشد. در این روش پیش ماده مولکولی (معمولاً آلکوکسید فلزی) در آب یا آلکل حل &rlm شده و با حرارت و همزدن در اثر هیدرولیز/الکلیز (معادلات 1و2) به ژل تبدیل می شود. حال باید ژل &rlm را خشک کرد که برای محلول الکلی می تواند با سوختن الکل انجام پذیرد. پس از خشک کردن ژل &rlm آنرا پودر می کنند و پودر حاصله را جهت کلسینه شدن (Calcination) حرارت می دهند. روش سل- ژل روش ارزانی است و به دلیل دمای پایین واکنش (Low Temperature Technique) می توان کنترل مناسبی بر ترکیب &rlm شیمیایی محصولات داشت. سل- ژل می تواند در فرآیند ساخت سرامیک ها به عنوان ماده قالب گیری در قالب &rlm استفاده شود (Casting) یا به عنوان حد واسط فیلم های خیلی نازک (Thin Films) از اکسیدهای فلزی برای فرآیندهای مختلف &rlm استفاده شود. مواد حاصل از روش تهیه سل- ژل می تواند در کاربردهای متفاوت نوری (Optics)، &rlm الکترونیک، انرژی، سطح، سنسورهای زیستی (&rlm Biosensors&rlm )، دارویی و تکنولوژی جداسازی (مثل کروماتوگرافی-Chromatography) &rlm به کار برده شود.

ادامه...

فایل فوق العاده کامل این سمینار ، مقاله یا پایان نامه مهندسی را با موضوع تهیه نانو مواد با روش سل ژل می توانید پس از تکمیل خرید و پرداخت در سایت بانک و ارجاع مجدد به این سایت با فرمت word را در 16صفحه کامل در اختیار داشته باشید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه39

فهرست مطالب

دلسوز و مهربان

مشورت با مردم

همگام با یاران

صداقت پیامبر با مردم

پیشگام در مبارزه:

وفای پیامبر

پیامبر و همسران متعدد

قاطعیت پیامبر

سیره های پیامبر اعظم (ص)

سادگی در سیره پیامبر اکرم (ص)

مسجد ساده پیامبر با ده ستون از تنه درخت خرما همراه با اذان برده سیاهی با نام بلال دنیا را تکان داد ولی مسجد امروز مدینه با صدها پایه از سنگ مرمر و مناره های بسیار بلند هیچ کشوری را تکان نمی دهد .

فرمان های سیره ساز

خداوند با دستورات روشن و گاهی مکرر که به پیامبرش میداد، برنامه و سیره زندگی ان حضرت را معین می کرد و سیره عملی آن حضرت مطابق دستورات الهی بود.

عبادت پیامبر

ام سلمه می گوید : شبی پیامبر در خانه من بود ، نی» ه شب ، او را نیافتم به سراغش شتافتم ، دیدم در تاریکی ایستاده ، دستها را بلند کرده و اشک می ریزد و می گوید : خدایا ! نعمت هایی که به من داده ای از



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه5

فهرست مطالب

- سوره حمد، اساس قرآن است

- سوره حمد افتخار بزرگ پیامبر (صلى اللّه علیه و آله و سلم )

سوره فاتحه (1)

مکی و شامل هفت آیه

ترجمه:

بنام خداوند بخشنده مهربان

ستایش و بزرگداشت فقط اختصاص به خدا دارد که صاحب اختیار همه مردم جهان است. (2)

بخشنده مهربان، (3)

مالک و فرمانروای روز جزاست. (4)

(خداوندا) فقط بندگی تو را میکنیم و فقط از تو کمک میخواهیم. ** (5)

ما را به راه راست هدایت فرما. (6)

راه کسانی که به آنها نعمت دادی (هدایتشان کردی)، نه کسانی که مورد غضب قرار



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه44

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه

سوره سجده آیه 18 3

سوره انفاق آیه 62 7-4

سوره انفاق آیه 62 10-7

سوره انفاق آیه 64 12-10

سوره احزاب آیه 23 15-10

سوره مائده آیه 55 18-15

سوره توبه آیه 19 21-18

سوره مریم آیه 96 25-21

سوره بنیه آیه 7

سوره بقره آیه 207

سوره آل عمران آیه 61

سوره نساء ایه 65

سوره های نجم و حج (نجم: آیه ی 20 و 19)

(حج: آیه های 53 و 52 )

داستان غرانیق و کتاب آیات شیطانی

(چرا سلمان رشدی عنوان آیات شیطانی را به کتاب خود داده است؟)

بررسی این چهار آیه 20 و 19 سوره نجم &ndash 53 و 52 سوره حج و نتیجه گیری

کتابنامه (منابع و مآخذ)

مقدمه

« اول العلم معرفه الجبار» آغاز دیانت از خداشناسی است و بنیاد معرفت نیز بر همین منوال استوار است، سخن از خدا کهنگی ندارد، همان سان که آب هرگز کهنه نمی شود مادامیکه عطش هست، جهان معاصر در عطش خدا خواهی می سوزد، هر چند خود نمی داند.

شکر و سپاس خدای منان که توفیق تحقیق و مروری در دریای بی کران این آیات مبارکه شامل حالم شد.

سوره سجده آیه 18

افمن کان مؤمناً کمن کان فاسقا لایستون

ترجمه : آیا کسی که مؤمن است همانند کسی است که فاسق است؟ نه هرگز این دو برابر نیستند.

نمونه: جمله به صورت استفهام انکاری مطرح شده، استفهامی که پاسخ آن از عقل و فطرت هر انسانی می جوشد که این دو هرگز برابر نیستند، در عین حال برای تاکید، با ذکر جملۀ « لایستوون» این نابرابری را مشخص تر می کند.

در این آیه « فاسق» در مقابل « مومن» قرار گرفته و این دلیل بر آن دارد که فسق مفهوم گسترده ای دارد که هم کفر را شامل می شود و هم گناهان دیگر



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلاید : 12 اسلاید

نمای کلی :


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:7

فهرست و توضیحات:

مقدمه

اپیومیو لوژی - اتیولوژی

پاتولوژی :

کولیت اوسروز به طور اولیه قسمت انتهائی کولون ورکتوم را درگیر کرده و نواحی درگیر به صورت ممتد می باشند . مخاط زخمی هستند و خونریزی میکنند.

در مراحل ابتدایی کولیت اولسروز ، فقط رکتوم یا رکتو سیگموئید درگیر می شود مخاط رکتوم نقاط خونریزی دهنده زیادی را دارند . با پیشرفت بیماری ضایعات به سمت بالا صعود کرده و مخاط روده ارماتو و ضخیم می شوند . نقاط خونریزی دهنده بزرگ شده و زخمی می گردند . زخمها ممکن است خونریزی کرده یا سوراخ شوند . مخاط ارماتو می تواند دچار تغییراتی شده و به صورت سودپولیپ خود را نشان دهند که احتمال سرطانی شدن آن وجود دارد . پروسه های بهبودی واسکار ایجاد شده ممکن است سبب شود که روده قابلیت ارتجاع و جذب طبیعی را گرفته و کولون ضخیم ، سفت و شبیه نی می شود .

بافت اسکار ممکن است جلوی جذب طبیعی غذارا گرفته و ضخیم شدن روده باعث انسداد آن گردد. غدد لنفاوی مزانتریک بزرگ و سفت می شوند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

ژیل دلوز فوکو

ژیل

پُل میشِل فوکو (Paul Michel Foucault) پانزدهم اکتبر ۱۹۲۶ در ناحیه سنت موار پوآیته فرانسه به دنیا آمد. او یک فیلسوف؛ تاریخدان و متفکر فرانسوی است.

وی، فرزند « آن مالاپار» و جراح متمول « پل فوکو» بود که بعدها اسم خود را به میشل فوکو تغییر داد.

او صاحب کرسی « تاریخ نظام&zwnj های فکری» در کالج دو فرانس بود و در دانشگاه ایالتی نیویورک در بوفالو و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی تدریس کرد.

به خاطر نظریات عمیق و دیدگاه انقلابی درباره جامعه، سیاست و تاریخ از سرشناس&zwnj ترین متفکران قرن بیستم محسوب می&zwnj شود. همچنین فوکو جزو رهبران نظری پساساختارگرایی محسوب می&zwnj شود، هر چند از آنها فاصله گفت و در مصاحبه&zwnj ای به صراحت خود را نیچه گرا نامیده است.



دریافت‌فایل